piątek, 9 czerwca 2017

Nietypowe moro z płytką Make Your Mark 02

Cześć.

Dziś chciałabym Wam pokazać obiecany wczoraj mani na bazie lakieru Orly Rage, którego recenzję możecie przeczytać TUTAJ.

Baza to oczywiście Orly Rage.
Do stemplowania użyłam w sumie 2 lakerów. Najpierw Mundo de Unas Velvet, a następnie czerni Born Pretty Store.
Wzory też wykorzystałam dwa. Oba z płytki Lina Make Your Mark 02.

Całość utrwaliłam topem HK Girl.

Mi osobiście przypomina to moro, ale w takim niecodziennym wydaniu. Całkiem fajnie wyszło, nie sądzicie?? :)






I jak Wam się podoba? :)
Koniecznie dajcie znać.



2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Wygląda jakbyś spryskała paznokcie farbą z pędzla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)