poniedziałek, 12 czerwca 2017

Orly Sea You Soon i Lina Feeling Shapely 09

Hej kochani.

Dziś chciałabym Wam pokazać pierwszy mani jaki zrobiłam płytką Lina Feeling Shapely 09.
Recenzja tej płytki za jakiś czas jak jeszcze coś nią zmaluję, a póki co zapraszam na przedsmak :)

Mój kolor bazowy to Orly Sea You Soon z najnowszej kolekcji Coastal Crush.

Do stemplowania użyłam lakierów Mundo de Unas Orange i White, a także czerni Born Pretty Store.
Wzory jak wspomniałam pochodzą z płytki Feeling Shapely 09, a odbijałam je dużym clear stamperem od UberChic.

Nie wyszło idealnie, muszę jeszczę tę płytkę oswoić, ale ogólnie wyszło chyba przyzwoicie. Co sądzicie??






5 komentarzy:

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)